Welcome to our website !

Η Αρχή....

By 7:04 μ.μ.

Έτσι λοιπόν, το αποφάσισα κι εγώ σήμερα να μπω στην blogoσφαιρα.

Πριν από λίγο καιρό ανακάλυψα έναν φοβερό κόσμο στον οποίο γυναίκες - κυρίως - από όλον τον κόσμο μοιράζονται το ενδιαφέρον τους για όμορφα και ζεστά σπίτια, για ανθισμένους κήπους, για ωραία φαγητά, για έξυπνα ψώνια και θέλησα κι εγώ να μοιραστώ τις σκέψεις και την καθημερινότητα μου στην προσπάθειά μου να κάνω το σπίτι μου πιο όμορφο και φιλόξενο.

Θέλω να μοιραστώ μαζί σας τη διαδρομή μου για να τελειώσω το σπίτι μου το οποίο φέρνω διαρκώς βόλτα, προσπαθώντας να το μεταμορφώσω σε ένα ζεστό καταφύγιο....

You Might Also Like

1 σχόλια

  1. Μόλις πριν ανακάλυψα το μπλογκ σας και ήδη δοκίμασα, να πολλαπλασιάσω τον κισσό μου με τον τρόπο που περιγράφετε στο ανάλογο άρθρο!! Κρίμα που έχετε σταματήσει να γράφετε. Είναι από τα πιο ενδιαφέροντα μπλογκ του είδους του στα ελληνικά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή