Welcome to our website !

Χριστουγεννιάτικη διακόσμηση....

By 9:48 μ.μ.

Αυτές τις ημέρες έχουμε αρχίσει ήδη να διακοσμούμε το σπίτι για τις γιορτές, βάζοντας όλα τα Χριστουγεννιάτικα στολίδια...


Πάντα όταν στολίζουμε το σπίτι κρατώ στο μυαλό μου μια ανάμνηση από ένα ταξίδι που κάναμε στην Νορβηγία πριν από μερικά χρόνια, τέτοιες ημέρες.  Η χώρα ήταν ονειρική, χιονισμένη με την πανέμορφη φύση της και τα κουκλίστικα σπιτάκια.  Αυτό που με εντυπωσίασε πιο πολύ όμως είναι ότι τα σπίτια δεν ήταν όπως τα στολίζουμε εδώ στην Έλλάδα, με τα χιλιάδες λαμπίονια, λαμπάκα και φωτάκια, αλλά ήταν λιτά διακοσμημένα με κεριά στα παράθυρα και στεφάνια στις πόρτες. Αυτήν την ανάμνηση, λοιπόν, φυλάω στο μυαλό μου όταν ξεκινώ τη διακόσμηση του δικού μου σπιτιού.


Την προηγούμενη εβδομάδα λοιπόν στολίσαμε ολόκληρο το σπίτι και το χριστουγεννιάτικο δέντρο και θέλω να μοιραστώ μαζί σας τις ιδέες μου για φτηνή διακόσμηση. Ένα πρώτο μυστικό που εφαρμόζουμε πολλά χρόνια είναι τα κεριά. Αγοράζουμε πολλά, φθηνά, απλά, ίδιου όμως τύπου κεριά - όχι απαραίτητα ίδιου μεγέθους. Το μυστικό, κατά τη γνώμη μου, δεν είναι στην ποιότητα, αλλά στην ποσότητα, όσο πιο πολλά τόσο πιο ατμοσφαιρικά. 


Ένα άλλο στολίδι του σπιτιού είναι το στεφάνι που στολίζει την πόρτα μας...το στεφάνι αυτό το αγοράσαμε πριν από μερικά χρόνια στο planet home για περίπου 5 ευρώ και κάθε χρόνο του αλλάζουμε διακόσμηση ανάλογα με τα γούστα μας....του χρόνου ελπίζω να το στολίσουμε με κουκουνάρια αν θυμηθώ να μαζέψω κανένα το καλοκαίρι...

Τέλος, όμορφα βρίσκω τα κόκκινα γιορτινά φαναράκια που αγοράζω εδώ και αρκετά χρόνια από το ΙΚΕΑ (€2,95 το τμχ).



You Might Also Like

0 σχόλια